DOCUWARE

Solucions per
a la digitalització
del teu negoci

Docuware és una solució per a qualsevol sector i departament que permet optimitzar els diferents processos de treball.

Què és

Docuware® és una solució amb tecnologia avançada per a la gestió integrada de documents. Permet processar tot tipus de documents, de fonts diverses i disposa de procediments de control interns per assegurar el compliment dels requisits d’auditoria d’empresa i compatibilitat.
A més, importa documents, els classifica, afegeix un índex de text complet i els prepara per al processament posterior.

Tot el vostre arxiu
estarà digitalitzat,
indexat i classificat

Trobareu més
fàcilment tota la
documentació sense
perdre temps

Podreu accedir als
documents des de
qualsevol lloc,
moment i dispositiu

Augment de la
productivitat, al
compartir
documents en equip

Una oficina sense paper, la oficina del futur

DocuWare, una organització Intel·ligent de la documentació

Finances i
compatibilitat

Agilització de tots els processos, millorant així la rendibilitat i el temps de gestió i resposta.

MES INFO +

Recursos humans

Automatització de documents, aconseguint un estalvi de temps i costos i garantint total confidencialitat.

MES INFO +

Vendes

Rapidesa en l’accés a la informació i efectivitat en la gestió de les vendes.

MES INFO +

Arxivat documental

Total seguretat en l’emmagatzematge de tot tipus de documents, i fàcil recerca de documentació.

MES INFO +

Docuware és la solució per a la digitalització de
documents amb total seguretat

CENTRALITZACIÓ

Emmagatzematge organitzat i segur

  • Reunir tots els documents, sigui el que sigui el seu origen, en el mateix arxivador basant-se en criteris homogenis.
  • Aplicable a documents oficials (tant digitalitzats com creats en l’empresa), correspondència, dibuixos, imatges i tot tipus de documentació, així com correu electrònic i arxius de Office.

RAPIDESA

Fàcil recuperació de tots els documents

  • Integració automàtica d’índexs procedents de fonts externes com a arxius de text, bases de dades i llibretes d’adreces, per facilitar la indexació i categorització.
  • Fàcil cerca categoritzada i de text complet.

SEGURETAT

Increment de seguretat

  • Protecció dels documents arxivats a llarg termini en sistemes d’emmagatzematge i de mitjans de només lectura.
  • Accés a documents controlats segons una detallada estructura d’autorització composta de grups, rols i perfils.
  • Constància durant anys de qui i quan ha accedit a un document i ho ha modificat.
  • Admissió de tot tipus de signatures electròniques (simples, avançades i qualificades), així com marques de temps i signatures manuscrites per reforçar la garantia d’integritat dels documents i l’autenticitat dels usuaris.

USABILITAT

Millora de processos

  • Incorporació de notes de text, comentaris, marques a mà alçada, ressaltis i segells en el document, sense realitzar modificacions en el document original.
  • Automatització dels processos basats en documents, assegurant la seva arribada als destinataris pertinents i facilitant la configuració de processos mitjançant segells i llistes de treball.
  • Transparència total del procés donant visibilitat en el document.

ACCESSIBILITAT

Fàcil accés i gestió

  • Accés a arxivadors i documents situats en l’arxivador central a través d’Internet a usuaris autoritzats, des de qualsevol part del món i amb totes les seves funcions disponibles.
  • Sincronització d’arxivadors amb arxivadors de portàtils situats en altres ubicacions.

A SIMERSA t’assessorem per a la transformació digital de la teva empresa, adaptant la tecnologia a les teves necessitats.

Implantem solucions totalment personalitzades per a la millora,
optimització i rendibilitat de tots els processos

CONSULTORIA

Estudiem i analitzem la gestió de processos amb l’objectiu de proporcionar la solución que millor s’adapti a les necessitats de la teva empresa.

DEMOSTRACIÓ

Amb la informació recollida de traçabilitat documental, els nostres especialistes us realitzaran una demostració personalizada de la vostra gestió de de processos documentals.

PRESSUPOST

El nostre compromís és realitzar una proposta econòmica i tècnica que millori la gestió de documents a l’empresa amb l’objectiu de millorar costos i productivitat.

Sol·licita una demo
personalitzada

Coneix com Docuware pot ajudar-te en la gestió documental. Els nostres especialistes t’assessorà sobre els processos més adients per a la transformació digital de la teva empresa.

[contact-form-7 404 "No s'ha trobat"]

SOL·LICITA PRESSUPOST